Saturday, September 11, 2010

bişiyler

burdan yazmaya devam edeyim. Yani hostingdi domaindi uğraşmaktansa blogspot sağolsun buradan yazayım daha iyi sanırım :(

Wednesday, December 14, 2005

pisssssmi...

hadi bagalım blog felan takılalım nası oluyomuş.


hobareey..